prästkrage


Kommentarer
Postat av: Fottis:)

Hej!

Jag kommer ifrån en liten fotoblogg som

får bilder från 9+ år gamla barn. Själv är jag född år 1998. Om du vill så skulle jag gärna vilja låna bilder till min fotoblogg. Om du vill bidra till att min blogg blir världens bästa blogg, så skicka in bilder och följ även bloggen. Om du ger mig bilder så visar jag en länk på min blogg som går till din blogg. Om du vill kan du t.o.m få jobba på min blogg!

Hör av dig snart.

Erbjudandet gäller t.o.m 31/10.

//Lisa :)

2011-10-14 @ 17:28:21
URL: http://naturochfoto.blogg.se/
Postat av: Fottis

Ja vad bra! Tyvärr så måste jag säga en sak: DU HAR BLIVIT RÖSTAD AV MINA LÄSARE TILL HELGENS BÄSTA FOTOBLOGG!! Haha, där lurade jag dig allt och sa att det var något tråkigt! Det var väl bra? Om du vill så kan du få bidra med vinnarbilden, Prästkragen,

på min blogg. Bara om du vill förstås! :)

Hör av dig snart! Kommentera ett inlägg och säg om jag får ta bilden eller inte.

//Fottis X)X)X)X)X)X)X)X)

2011-10-15 @ 10:01:39
Postat av: ...

detta är nog den bästa bloggen jag sett :) :) . Lägg gärna ut många fler bilder. Är det du som tagit alla bilderna? isåfall är jag mycket imponerad. du borde satsa på ett jobb som fotograf. :D :)

2011-11-27 @ 10:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0